CRYSTAL ATOPIK MLECNA KUPKA 200ML

Opis
Atopik linija proizvoda je namenjena za negu suve kože koja je najčešći kozmetički problem, osnovni simptom suvih dermatoza (ekcem, atopijski dermatitis kod dece, psorijaza, ihtioza...) kao i čest prateći simptom sistemskih bolesti poput dijabetesa, bubrežne insuficijencije, poremećaja tiroidne žlezde...
Prvi znak suvoće kože je gubitak sjaja i beličasta boja usled nagomilavanja mrtvih ćelija. Suva koža je gruba na dodir, ima smanjenu elastičnost i sklona je preranom starenju. Zbog smanjene otpornosti na nepovoljne uticaje spoljašnje sredine (suv vazduh, mikroorganizmi, alergeni, UV zraci...) često se javlja crvenilo, svrab i peckanje.
Ustanovljeno je da suva koža ima smanjen sadržaj komponenti prirodnog vlažećeg faktora kože i promenjen lipidni sastav (smanjen sadržaj esencijalnih masnih kiselina). Atopik linija proizvoda sadrži optimalne koncentracije komponenti prirodnog vlažećeg faktora - uree, laktata, mlečne kiseline i bogata je prirodnim uljima koja sadrže esencijalne masne kiseline (ulje žutog noćurka, ulje konoplje, ulje koštica grožđa i ulje pšeničnih klica).
KOZMETIČKI EFEKTI NA KOŽU
ATOPIK LINIJA PROIZVODA ZA NEGU SUVE KOŽE:
- hidrira, omekšava i kožu čini glatkom i elastičnom
- poboljšava zaštitnu funkciju kože
- obnavlja kožu nakon štetnog delovanja isušujućih agenasa (sapuni, deterdženti, organski rastvarači...) i nepovoljnih uticaja spoljašnje sredine
- smanjuje perutanje, svrab i osećaj zategnutosti
- preporučuje se kao dodatak terapiji suvih dermatoza
ATOPIK MLEČNA KUPKA je posebno formulisana za nežno čišćenje suve i osetljive kože, bez agresivnih surfaktanata koji često isušuju i iritiraju kožu. Atopik mlečna kupka dodatno neguje i umiruje kožu, obezbeđujući joj neophodne lipide.
Ponuda ističe za:
- Lager: Na stanju
- Brend: CRYSTAL DERMA
- Šifra proizvoda: 340
Atopik linija proizvoda je namenjena za negu suve kože koja je najčešći kozmetički problem, osnovni simptom suvih dermatoza (ekcem, atopijski dermatitis kod dece, psorijaza, ihtioza...) kao i čest prateći simptom sistemskih bolesti poput dijabetesa, bubrežne insuficijencije, poremećaja tiroidne žlezde...
Prvi znak suvoće kože je gubitak sjaja i beličasta boja usled nagomilavanja mrtvih ćelija. Suva koža je gruba na dodir, ima smanjenu elastičnost i sklona je preranom starenju. Zbog smanjene otpornosti na nepovoljne uticaje spoljašnje sredine (suv vazduh, mikroorganizmi, alergeni, UV zraci...) često se javlja crvenilo, svrab i peckanje.
Ustanovljeno je da suva koža ima smanjen sadržaj komponenti prirodnog vlažećeg faktora kože i promenjen lipidni sastav (smanjen sadržaj esencijalnih masnih kiselina). Atopik linija proizvoda sadrži optimalne koncentracije komponenti prirodnog vlažećeg faktora - uree, laktata, mlečne kiseline i bogata je prirodnim uljima koja sadrže esencijalne masne kiseline (ulje žutog noćurka, ulje konoplje, ulje koštica grožđa i ulje pšeničnih klica).
KOZMETIČKI EFEKTI NA KOŽU
ATOPIK LINIJA PROIZVODA ZA NEGU SUVE KOŽE:
- hidrira, omekšava i kožu čini glatkom i elastičnom
- poboljšava zaštitnu funkciju kože
- obnavlja kožu nakon štetnog delovanja isušujućih agenasa (sapuni, deterdženti, organski rastvarači...) i nepovoljnih uticaja spoljašnje sredine
- smanjuje perutanje, svrab i osećaj zategnutosti
- preporučuje se kao dodatak terapiji suvih dermatoza
ATOPIK MLEČNA KUPKA je posebno formulisana za nežno čišćenje suve i osetljive kože, bez agresivnih surfaktanata koji često isušuju i iritiraju kožu. Atopik mlečna kupka dodatno neguje i umiruje kožu, obezbeđujući joj neophodne lipide.
Neograničeni blokovi, kartice ili harmonije sa bilo kojim HTML sadržajem mogu se dodeliti bilo kom pojedinačnom proizvodu ili određenim grupama proizvoda, poput celih kategorija, marki, proizvoda sa određenim opcijama, atributima, rasponom cena, itd. Bilo koji kriterijum možete navesti putem naprednog mehanizam za dodelu proizvoda i samo oni proizvodi koji odgovaraju vašim kriterijumima prikazuju module.
Takođe, svaki modul može biti selektivno aktiviran po uređaju (desktop / tablet / telefon), statusu prijave korisnika i drugim kriterijumima. Zamislite mogućnosti.