Meni
Korpa

NANA čaj filter 20k

NANA čaj filter  20k
NANA čaj filter 20k

Opis

Prema grčkoj mitologiji, Had je svoju miljenicu, ljupku nimfu Mintu, pretvorio u nanu da bi je spasao od osvete njegove ljubomorne žene Persefone.
Nana je bila poznata 1.000 godina pre nove ere u starom Egiptu. Koristili su je u medicinske svrhe stari Egipcani, Grci i Rimljani. Ona i danas nastavlja da bude poštovana zbog svoje specifične oštre arome i laganog ukusa koji hladi i osvežava.
Grci i Jevreji su stavljali nanu u parfeme, a Rimljani su njome ukrašavali svoje krune za vreme verskih obreda. Rimljanke su bile vrlo dosetljive, pa su nanu mešale s medom kako bi zasladile svoj dah nakon što su pile vino.Vojnici u staroj Grčkoj nisu pre svojih ratnih pohoda smeli uzimati nanu zbog njenog afrodizijskog dejstva.Arapi tradicionalno piju čaj od nane kako bi postaknuli svoju muževnost te je smatraju simbolom prijateljstva i ljubavi.

46,00 RSD
  • Lager: Na stanju
  • Brend: ADONIS
  • Šifra proizvoda: 2259
Kupovina: 2
Pregleda: 86

Prema grčkoj mitologiji, Had je svoju miljenicu, ljupku nimfu Mintu, pretvorio u nanu da bi je spasao od osvete njegove ljubomorne žene Persefone.
Nana je bila poznata 1.000 godina pre nove ere u starom Egiptu. Koristili su je u medicinske svrhe stari Egipcani, Grci i Rimljani. Ona i danas nastavlja da bude poštovana zbog svoje specifične oštre arome i laganog ukusa koji hladi i osvežava.
Grci i Jevreji su stavljali nanu u parfeme, a Rimljani su njome ukrašavali svoje krune za vreme verskih obreda. Rimljanke su bile vrlo dosetljive, pa su nanu mešale s medom kako bi zasladile svoj dah nakon što su pile vino.Vojnici u staroj Grčkoj nisu pre svojih ratnih pohoda smeli uzimati nanu zbog njenog afrodizijskog dejstva.Arapi tradicionalno piju čaj od nane kako bi postaknuli svoju muževnost te je smatraju simbolom prijateljstva i ljubavi.

Napišite recenziju

Molimo Vas prijavite se ili se registrujte da biste napisali recenziju.

Neograničeni blokovi, kartice ili harmonije sa bilo kojim HTML sadržajem mogu se dodeliti bilo kom pojedinačnom proizvodu ili određenim grupama proizvoda, poput celih kategorija, marki, proizvoda sa određenim opcijama, atributima, rasponom cena, itd. Bilo koji kriterijum možete navesti putem naprednog mehanizam za dodelu proizvoda i samo oni proizvodi koji odgovaraju vašim kriterijumima prikazuju module.

Takođe, svaki modul može biti selektivno aktiviran po uređaju (desktop / tablet / telefon), statusu prijave korisnika i drugim kriterijumima. Zamislite mogućnosti.

Tagovi: nana , čaj , filter , 20k